Lite olika bilder...

Ja, nu var det ju längesen jag var hr och skrev igen då.

Vad har hänt sen sist? jo, var ska jag börja...
Jag börjar md Alma. Har varit och hmtat mig en liten vovvsing somheter Alma och fller snart 6 månader, hon är en blandning mellan tax, drever och borderterrier,, såå söt. Mammas lelle flecke.. Hittade henne på blocket, det var en familj  Trollhättan  som hade henne menvar tvugna att göra sig av med henne pga. allergi. Slängde på mig kläderna och hämtade henne :) Känns jättebra, saknaden efter Kasper är ju så stor så det va dags för en ny hund tyckte jag. Det går jättebra :)

 

Här försöker hon att komma i en korg, men hon är lite för stor. Sen ligger hon på pappas arm och sover :)


Har börjat gå i skogen också, det har ju aldrig varit nåt för mig men nu tycker jag det är jättehärligt! Jag och systeryster tog med hundarna så de fick springa lösa och leka och vi såg om vi fann något kul vi kunde använda till att pynta med. Har varit så sugen på att pyssla och greja men eftersom ekonomin inte tillåter att handla pynt får man gå ut i skogen och se om man hittar nåt kul :) Och de gjorde jag, gjorde mig en krans till ytterdörren och
ett ihopkok i min fina zinkkruka, så här blev den :)
 
Lägger upp lite bilder.

 Mitt kök



Gilla mitt gamla fönster som jag hade i källaren, köpte på loppis en gång för längesen, har ett till men vet inte riktigt vad jag ska göra med det :)

Måste visa en servis som jag köpte på loppis för 140 :- jag älskar den!!






Här har jag dukat upp på min "mormorsbyrå", mitt lilla café! :)

Tänk vad mycket man kan hitta i källare och göra nåt kul av, mycket av de som är med här har legat och skräpat i källaren, men det är kul att kunna använda det igen...:)

Måste lägga upp en sak till, jag var och jobbade en dag då min vän Mona kommer in med en stor låda, jag vill ha jag vill ha! Hon gick ut och hämtade en till och jag fick min sockerlåda som jag velat ha så länge, men den är stor så jag vet inte riktigt var jag ska ha den men det löser sig nog :)



Nu får det vara bra för idag, jag återkommer....:)


Kommentarer
Postat av: Dolly

Hej fru Bergman på Backafall!!

Roligt att du tagit upp bloggen igen....;))



Fina bilder du ahr lagt upp....

Kram

2010-10-18 @ 14:49:32
URL: http://lindisfre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0