Lås och panduro

Ja, idag var det verkligen kallt när jg gick upp..-7 grader, usch vintern!!

Fick lite problem med ytterdörren igår, kolven hade lås sig och vi blir inlåsta inne. Ooops! Vad gör vi nu då? Jo, Janne gick ut källarvägen och stod på yttersidan och försökte få det att fungera men det gjord det ju inte. Ringde till min kära far och han kom farandes med en hjälpande hand :) De krånglade och hll på och till slut gick dörren upp, det var bara att skruva ut hela innanmätet och köpa ny för det var helt utslitet.
Skulle iväg nertll stan idag och köpa nytt så jag går in till låssmeden och tittar men herregud vad dyrt! Över 600:- det tyckte jag var dyrt så jag och syster åkte till charlottenberg för att se om det kanske fanns på rusta eller ÖoB men det gjorde det ju inte. MEN vi passade ju naturligtvis på att gå in på panduro, för dit skulle jag velat gå såååå länge. Har ju fått för mig att jag ska gör egna julkort i år, men grejen är den att jag är så dålig på sånt men jag köpte med mig en del grejer så att jag skulle kunna prova i alla fall :)
Naturligtvis har jag redan gjort 4 stycken som jag ska lägga upp bilder på, hi hi hi. Jaja, det får duga till mina nära och kära! :)

Är barnvkt åt Jacqueline ikväll och hon och Angelina sitter och gör egna "julkort", det blir så fint så!





Så hr blev dem,ja jag kan juinte detta riktigt men ja får fortsätta och se omdet blir bättre :)

Kommentarer
Postat av: susanna

Dom var ju jättefina!! Hoppas att det dimper ner ett sådannt finnt kort i min låda ;)

2010-10-23 @ 20:16:40
URL: http://mammasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0