Mys och kalas

Idag har det varit en helt fantastiskt fin dag med solen som sken men det var lite kallt i luften.

Jag och syster skulle ta en sväng på stan och det gjorde vi, köpte ett par leggings i jeans för jag har inga byxor så jag var tvungen att köpa mig det, fann dem på Lindex förr 299:-, det fick duga :)
Gick in på M&B sen och köpte en tröja till byxorna för det måste man ju ha också, går ju inte att bara köpa byxor utan man måste ju ha nåt som matchar till ;) Det blev i alla fall en svart lite tjockare tröja, v-ringad, lite längre.200:- Jag blev nöjd! :)
Det var ju tur att jag fick tag i lite nya kläder för vi skulle iväg till Sunne på kalas, svägerska fyllde år så vi skulle dit och äta svärmors goda smörgåstårta mmm...gött! Naturligtvis blev det kaffe och bullar till efterrätt och det var ju inte helt fel...Sen var det dags för hemfärd.

På kvällen var vi bjudna till syster på tacos, det var så trevligt så. Fint dukat och jättegott! Har verkligen varit en mysdag med god mat :) Nu är det dags att gå och lägga sig för jag ska upp tidigt imorgon och jobba, 7-16... Lång dag, me det går allt bra :) sen tror jag att jag tar helgen ;)

Ha det så bra! Lägger upp lite bilder...


Jaqcueline hade gjort bordsplaceringar :)



Jacqueline ch Angelina som har klätt ut sig:) Fullt med läppstift! Det är ett måste!

Kommentarer
Postat av: Dolly

Tack för det trevliga sällskapet...:)

Kram

2010-10-21 @ 09:27:10
URL: http://lindisfre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0