Tisdag

Jaha då var de tisdag då och jghar varitoch obat på tapeten gr 2. Fick gå upp kvart i 6 imorse för jag började kl7, kan säga att det var inte så himla roligt när man jobbade till 22 igår, var såå himla trött. men det va inte så synd om mig för jag fick sluta kl 13.Tur man trivs att jobba där, då går det bra att få såna tider :)et var nog behövligt fö jag somnade direkt, var nog lten när man jobbat sen fredag :)
När jg låg på soffan höe jag att det kom nån och det var syster och hennes dotter som kom på besök, ja det var bara att sätta på kaffe och leka värdinna.
Fann gamla album som vi tittade i och dt var så roligt, man glömme ju så lätt men som tur är har man haft en mamma som alltid haft kameran med vart man än i världen vänt sig, fann kort från Bulgarien och det var ju längesen man såg dem korten :) Herregud, ja det var väl en 20 kilo sen, hi hi.

Tänkte att jag skulle ha bytt gardinr idag och få det lite höstmysigt  men jag kkom på att jag inte hade tvättat gardinerna än så det får jag vänta med, hann inte med det idag när jag fick folk. Vi åkte och fönstershoppade istället och gick in på solrosen och såg på blommor, mycket fint som man vill ha :)

    

     



Mimmis nya favoritplats. Sockerlådan :)

 Så gott ochligga här :)

Ja, det var allt för idag :)



Kommentarer
Postat av: Dolly

Hi hi Mimmi::din tolkiga katt..;)

2010-10-21 @ 09:26:22
URL: http://lindisfre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0