Vill ha!

Vitt trähjärta        Vilka grejer! Sånt här vill jag har masor av! :)
Ljusstake

Ytterkruka Me like!

Väggtext Sån hä text skulle jag faktiskt kunna tänka mig ha på väggen i trappen upp när vi ska göra iordning där :)

Bordsklocka Ja, dessa grejer kan ju bli bra julklappar :) Uh vad fint.
Zinkkorg Detta var gulligt tycker jag, köpte en sån ros härmdagen men den var mer grå, mycket fin! :)
Träbokstäver LEV IDAG De här orden borde man ha på väggen och bli påmind av varje dag!
Matburk CAT FOODEn sån här skulle passa bra hemma hos mig :) Får önska mig i julklapp :)
Ytterkruka

 

Kommentarer
Postat av: Dolly

Önskelista va??;)

2010-10-18 @ 15:07:50
URL: http://lindisfre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0