Bullar

Nu har jag bakat bullar! De blev faktiskt goda, de kan jag bjuda på lördag när jag har kalas... gött! Det blir inte så ofta jag gör bullar, tycker det dröjer så länge men det gjorde de inte idag så nu ska jag göra det oftare... Roligt när man blir positivt överraskad. Naturligtvis var min lilla prinsessa med och bakade, hon ringde till sin moster och va så stolt och sa " baka bulla" hon berättade att de var minsann hon som bakade, hon har längtat efter detta! Vi bakade två olika sorter, en med vaniljsmak och en med kanel... gott med olika sorter att välja på..
Nu blir det nog inget mer bakande idag men imorgon kanske, tänkte jag skulle göra chokladmuffins men vi får se... Nej nu är det dags att byta plåt!

Hej svejs


Kommentarer
Postat av: susanna

mmmm, dom såg att mummsiga ut.. spara till oss som kommer på kvällen oxå!!

2009-04-15 @ 12:40:58
URL: http://mammasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0