Glad påsk!

Vilket underbart väder! Har varit ute i solen hela dagen, suttit på verandan och solat, krattat löv och hängt ut en tvätt. Uh va gött när en kan börja göra det! Tror jag har fått lite färg på armarna hi hi hi....önsketänkande.
Ikväll är det dansbandsgalan i charlottenberg, syrran ska dit och parta. Hon står i duschen just nu sen ska jag hjälpa henne med hår och smink. Själv ska jag vara bernvakt men jag följer nog med en kompis i hennes cheva till charlottenberg och kollar läget, gubben får stanna hemma. Uh vilken snäll gubbe jag har som ser till barnen, men förhoppningsvis sover dem innan jag åker så det blir nog bra..
Ska hänga tvätt igen nu i det vackra vädret..

Ha det bra påsk!

Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0