kommer Mimmi tillbaka?

Min lilla Mimmi är borta, det är min lilla katt som jag har i ett par månader. Hon har varit borta i ett dygn nu och jag har ropat på henne hur mycket som helst men hon kommer inte! Usch vad orolig jag är, tycker inte om detta...Jag hoppas att hon har blivit instängd i grannens garage så när han går dit imorgon så kommer hon springande hem... ja, det är bara att vänta och vänta och vänta ovh vänta......*suck*

Under dagen idag var jag och Linda i Töcksfors . Jag skulle ha skor till Angelina och det fick jag tag i, billiga var de också...gud vad bra!
Var inne på indiska och köpte mig en fin lykta och ett klotljus till den som jag ska ha i vardagsrummet, det blir nog bra! Finns så mycket man vill ha på indiska! Vi gick där i många timmar och det var gött och komma hemifrån en stund...
Nu har jag inget mer för idag....får ropa på Mimmi!

Tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0