Regning dag

Usch vilken tråkig dag, regn regn regn! Imorse när jag skulle iväg till skolan satte jag på mig min nya fina vårklännig och mina ballerinaskor i väntan på att solen skulle dyka upp, men ack så fel jag hade! det kom ju aldrig någon sol! Typiskt, jag som gjorde mig vårfin!
Imorgon är det dags för redovisning på psykiatrin, tror inte jag kan bli mer nervös än vad jag redan är! Hatar att redovisa! Men men det är gött när det är klart.
Har inte gjort nåt speciellt idag, gubben är iväg på kurs så det blir bara jag och min prinsessa som får tillbringa kvällen tillsammans, mysigt! Har ätit kvällsmat nu och ska väl sätta oss framför tvn och se hur det går på hockeyn ;) nej då, är faktiskt inte så intresserad...
Jag återkommer..

Tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0