Underbar vårdag!

Vilken härlig dag det har varit idag, redan igår bestämde sig jag och min syster Linda att ta en öl om det blev fint väder idag. Och det blev det ju! En öl har det blivit än så länge... Gick ner till grannen och drack och pratade lite skit en stund, vi blev inte så länge för min dotter Angelina är inte så pigg...förkylning som har suttit i ett tag. Hon ska snart sova så då får vi gå in på den andra ölen...gött!
Måste säga att jag är överlycklig att våren äntligen är här, tycker det har varit mycket vinter nu ett tag. Gött när solen börjar sticka fram och vi får varma dagar . Har suttit i solen idag så jag har blivit röd i ansiktet...snyggt...ha ha ha.

Tack och hej


Kommentarer
Postat av: Ystern

Tja! jaså hon har gått å skaffat sig en blogg... jaja hoppas att du skriver i den ofta åxå så man har att läsa om man har trist.. hahahahaaa kram på dig

2009-04-04 @ 20:49:55
URL: http://lindisfre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0