Valborg!

Hejsan svejsan!

Jaha, då var det sista dagen i april (kungen fyller år, grattis) och sköna maj ska börja..
Har ju haft ett underbart väder idag på valborgsmässoafton, det har varit så skönt! Gött att vi slutade tidigt på skolan också så man hann med att vara ute i solen lite..UNDERBART!
Idag har jag och gubben, Angelina och min systerdotter Jacqueline grillat. Jag har varit barnvakt idag för syster jobbar kvällen och kommer nog hem snart.
Det var så mysigt! Hade en stor god sallad till köttet och goda frallor och solen värmde, så vi bara njöt! Hoppas det blir lika härligt imorgon... Det blir ingen majbrasa för min del i alla fall, har inte varit nere på sågudden på flera år och sett den men jag hör nu att det skjuts raketer för fulla muggar! Klarar mej bra utan den tror jag också faktiskt...
Har tagit det väldigt lugnt under kvällen, fick stoppa Angelina i badbaljan förut för hon såg ut som en lortgris, händer och ansikte var svarta..men det får man väl ta när de har lekt i sandlådan hela dagen....
Nej, nu ska jag nog krypa ner i min nyrena säng.....mmm va gott!

Tack och hej!


mätta och belåtna

Kommentarer
Postat av: linda

Tack för att du var barnvakt... Det ser ut som ni har haft det mysigt.. trötta barn... gott dä!!



kram

2009-04-30 @ 23:02:54
URL: http://lindisfre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0