Bröllop

Hej igen..

Ja, då var man gift och fru... Snart fru Bergman..
Den 1 augusti var en helt underbar dag, allt blev perfekt...!
Jag började min dag på sköna rum kl 10.00 dör jag blev sminkad och fick en håruppsättning, så härligt att bli ompysslad för en gång skull.
Vid klockan ett var jag klar och det var dags att åka hem och se hur det gick för de andra som grejade för fullt. Min syster Linda som var tärna var helt övernervös och stressad så jag blev nervös! Hade inte varit det först men de kom så småningom..
Linda, Janne, best mannen pkte vid klockan två för att ta emot folk vid kyrkan... Jag och pappa var kvar hemma och jag satte på  mig klänningen, sen tog vi pappas merca cab till kyrkan. Solen sken och det var helt underbart. Halv tre började klockorna ringa och sen började musiken.. Barnen gick först, sen jag och min pappa som förde mej fram till Janne, sen kom Linda som var tärna...
När jag väl kom fram till Janne började mina ben att skaka...men det var ingen som såg... Allt gick så fort i kyrkan, jag grät i omgångar..ha haha...
När det väl var klart så åkte vi till Rackstads hembygdsgård där vi åt mat och tårta, senare öppnade baren och hej å hå va kul det blev!
Jannes bror som var best man var åxå bartender, och han var sååå duktig, vi kunde välja på 4 drinkar, Brudens favorit, Makens drink, Tärnans favorit och Best man special... Sen var det ju naturligtvis en massa öl att välja på...

Det var e helt underbar dag från början till slut!!

kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0