3:e advent

Oj oj oj vad tiden går fort...nu  är det ju faktiskt snart jul!
Angelina vaknade vid 8 idag och tyckte det var dags att gå upp men jag orkade få henne att se lite på tv men kl 9 var det dags, hon ville ha frukost och så fick det bli... Vi gick ner och satte på kaffe och åt frukodt och tände det tredje ljuset idag... Fasen nu är det inte inte lnge kvar. Tittade ut genom fönstret och fick även lite julstämning och det är väl på tiden, det var -4 grader och frost, alldeles vitt ute och solen sken (det gör den än) helt underbart!

Vi ska ta oss en tur till stan idag och se på ny mobiltelefon mig, den jag hade är trasig så jag har fått låna lindas gamla men nu är det dags att få en ny, av min kära man, han erbjöd sig igår att köpa en till mig i julklapp och visst det är väl helt ok :)
Men vilken djungel det är med dessa telefonerna, kollade lite på internet igår och herregud vad mycket det finns. Men jag vill ju inte ha enn sån där svär som man kan göra allt med, utan det rcker om det går att ringa och skicka sms och så...Börjar bli lite väl mycket på telefonerna idag...Jaja får se om det finns nån enkel mobil till mig...

Annars har jag haft väldigt ont i ryggen ett tag nu men får hoppas det går över för man orkar ju inte göra nånting när man har värk i ryggen, man blir så handikappad...! Har ju missat lite jobb på grund av detta, inte bra :(

Händer inget speciellt annars i mitt liv för tillfället, friskvården är avslutad för den här terminen och stavgången börjar igen i mars så  nu får man gå på egen hand, men det kommer nog gå bra. Får väl försöka hånga på nån kompis som ska ut och motionera.
 
Jaja, det var allt för denna gång...Hör nog av mig senare ikväll och berttar om jag fick tag i nån mobil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0