Julen

Ja då var julen över och jag tycker faktiskt att det ganska gött nu...
Julen har varit jättemysig med många klappar och god mat. Julen började med att vi kldde granen tre dagar före julafton, linda och jAcqueline var med och vi pyntade, bakade julgodis och gjorde klart allt vi skulle ha inför julen. Har jobbat en del under jul så det fanns ingen anna tid för detta utan det var ett måste, började på tapeten den 22 och var ledig julafton sen har jag jobbat i ett,, tapeten, nattpatrullen ocg akkva....roligt!

Julaftonen började med att vi åkte till min gudmor Isa och hennes gubbe och dotter, hela vår familj var där och fikade på förmiddagen och bytte klappar med varandra. Sen var det dags att åka hem och börja med maten, den åt vi och sen var det dags för julklappsutdelning. Blev lite annorlundda i år för Jacqueline skulla till sin pappa vid halv fem på eftermiddagen så vi var tvugna att vara klara med allt då, vi tog klapparna och sen blev det kalle anka. När hon hade åkt så gjorde vi oss i ordning för att åka till nästa ställe,, det var dags att åka till sunne, till svärmor och alla där. När vi kom dit blev det ännu mer julmat och ris a la malta...gött men det blev lite mycket för magen!! Är såååå trött på julmat, men det var gott! Vi bytte julklappar och sen var det dags för hemfärd, var hemma vid 9 på kvällen och vi var sååå slitna, köpte med en film på vgen hem och låg i soffan och såg på den, eller rättare sagt så halvsov jag på soffan...
Ja, sen har jag jobbat och ska ivg vid 4 igen och jobba men jag ska inte klaga...

Jag återkommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0