Lab,prover och gårdagen

Då lämnade man Angelina på dagis idag vid klockaln 9 och sen bar det iväg till lab, skulle ta fasteprover. Ska nämligen till diabetessköterskan på måndag och då ska de se hur proverna ligger till, är lite nervös faktiskt men hoppas de är bättre än de har varit. Tycker de borde vara det nu när jag har börjat promenera mycket och har ändrat medicinerna, jaja vi får se på måndag.
De ringde från bemanningscentralen nu och jag ska jobba på AKKVA i Arvika 14-21, har aldrig varit där men det blir nog bra. Roligt att prova på flera ställen, lättare att få lite mer jobb. Angelina får vara lnge på dagis idag då men det blir nog bara roligt...

Igår kom Linda och Jacqueline en sväng och vi skulle ut i snön och leka och åka pulka. Barnen åkte pilka och Keenai drog dem, och hej vad det gick! De hade så roligt och vi med för den delen, Keenai blev så sliten till slut att vi fick ge oss men barnen var nöjda och det var huvudsaken. Efter lekstunden gick vi in och hängde av oss de blöta kläderna och gjorde varm kakao..mmm.. det var inte helt fel after att ha varit ute i kylan. gott! Linda och Jacqueline åkte hem vid kvart över sju, och vi slängde oss i duschen och Angelina somnade som en stock i sängen..Hon var helt utsliten!

          

Nej nu ska jag göra mig iordning för jobbet, men jag återkommer! hej så länge.

Kommentarer
Postat av: dolly

KEENAI!!!!!!

ser ingen reklam på din sida... Hoppas att det går bra på jobbet i kväll.

JA ahr gjort rocky road.. MMM vad göttit..

kram

2009-12-16 @ 14:12:33
URL: http://lindisfre.blogg.se/
Postat av: Sandra Törn

SV: Haha, skönt att höra att jag inte är den enda som tabbat mig. Förhoppningsvis så lär man sig av sina misstag iaf. :) Haha..

2009-12-17 @ 15:15:57
URL: http://sandratorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0