Vinter?

Då var det tisdag igen då, uh vad veckorna går fort. Vad har hänt idag då? ja, dagen började med att klockan ringde kl 8.. Det var dags att stiga upp ur sänghalmen och få iväg Angelina till dagis. När vi gick upp såg jag att solen sken och det var -5 grader ute, det var härligt tycker jag...Precis som det ska vara på vintern, istllet för detta regn vi har haft. Det enda som fattas nu är snön men när kommer den? jag hoppas snart, Angelina säger att hon vill åka skidor och det blir ju svårt om det inte finns snö.

Pappa var här vid 12 och vi hämtade Angelina på dagis, då var hon trött och sliten, harinte varit på dagis på en vecka utan hon har varit hemma och haft mys med mig... Pappa hjälpte mig att åka till tippen med en massa sopsäckar, det är så att jag har en stor garderob på övervåningen som innehåller 10 mindre garderober som är fulla med grejer + att det ligger över hela golvet så jag arbetade mig in där igår och fick ihop 5 säckar på en liten liten bit av garderoben men det r en bit på väg, har gruvat mig så för denna garderob men nu har jag äntligen börjat.. Det är ju meningen då att jag ska ha en walking closet där någon gång när jag har kastat en massa skräp. Det skulle bli jättebra att hänga in jackor man inte använder och skor och kläder och allt möjligt! Ska bli gött den dagen jag blir klar med den!!!

Ja, sen har vi sovit en svng på soffan..var helt slut idag, vetinte varför men så var det. Vaknadew kl 16 och gubben kom hem. Kl 17 var det dags för stavgång, en timme med stavar, härligt! Men lite kyligare idag men det var bara gött, jag blir så varm och svettig när jag går med stavar... Trodde inte jag skulle orka iväg idag när jag var så trött men det är lika bra att pysa iväg, det är ju så gött efteråt!

Ringde från bemaningscentralen förut och jag fick 2 dagar till, på lördag ska jag jobba på nattpatrullen i stan, 12och 13 på nattpatrullen i G-skog..gött...glad för alla dagar som blir!


Ja, det var min dag idag..får väl se om det blir mer spännande imorgon! ha det gött !

Jag återkommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0