Sommarjobb

Hejsan.
Nu var det längesen jag skev igen, nu får jag skärpa mig...
Vi har äntligen tagit examen och nu är man undersköterska! äntligen! Gött, men det har gått så fort, och kul ha det varit. På examensdagen fick vi smörgåstårta och cider och det var fint dukat. Jag lånade pappas merca cab och körde med budarna på stan i det fina vädret, härligt var det!
Nu har man börjat jobba, jag är på nattpatrullen och trivs så himla bra... Var i charlottenberg idag och pratade med ehetschefen där om jobb och jag ska dit imöra och på onsdag på intro för att se hhur de jobbar där, ska få hoppa in lite extra under sommaren när det behövs och sen eventuellt få jobba lite till hösten, bra att vara med överallt och jobba :) Ska bli kul, lite nervös faktiskt. Jag börjar halv 8 på möran och det är ju inte jag van ha ha ha...nattuggla, men det går nog bra..ha ha ha. Ska väl även till Åmotfors och gå en dag där också så jag kan hoppa in där och jobba också, det är ju bra.. Man får ta allt jobb man får, måste ju tänka på ekonomin...
Annars har det inte hänt så mycket, har legat i poolen och plaskat lite när det var fint väder och det var inte helt fel måste jag säga...
Nu ska jag slänga mig i duschen och göra klart för imorgon... Vi hörs!

Tack och hej

Kommentarer
Postat av: susanna

ja, skärpning Sandra. Och jag vill läsa med om dina planer inför bröllopet, och allt du gör runt om.. Ha det bra. KRAM

2009-07-09 @ 12:48:23
URL: http://mammasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0