Vigselring

Hejsan hoppsan!

Ja, som Susanna har kommenterat så har det varit lite dåligt skivet om bröllopet de sista dagarna, men nu kan jag berätta!
Jag har varit och kollat på ringar lite överallt men det ha inte varit nån som har fallit mig i smaken... Då kom jag på att jag skulle ju kunna göra en själv, var iväg och hörde lite om det och om hur jag ville ha den och det gick bra.
Jag använder då mammas två ringar, förlovning- gift ringar. Jag lämnade in dem som då ska bli  min vigselring, det kändes bra att få med en del av mamma i det hela också... Ringarna har bara legat och inte blivit använda så då får jag användning av dem genom att göra min egen ring...
Hur ska då ringen se ut?
Jo, den ska vara i samma form som min förlovningsing, rundad, sen ska jag ha fem stenar, en lila i mitten och två vita på sidorna. Det blir nog bra tror jag.
Men inte nog med det så har jag varit och inhandlat andra grejer till bröllopet, men det är inte så roliga saker men jag var på ikea och köpte lakan som jag ska ha som dukar på borden, lite ljus, det måste man ju ha.
Sen har jag beställt servetter på casa lena, det blir nog också bra!
 Idag var jag och Linda i karlstad, jag var och köpte nya underkläder....Måste ju ha nya när man ska gifta sig! hi hi. Efter det var vi iväg och provade brudklänningen, igen. Provade med skor och underkläder som ska användas vid den stora dagen, klänningen passade fortfarande!! Phu, vilken tur..ha ha ha...ja,, man vet ju aldrig.. Det blev lite ändringar på den men inte så mycket...
Ja, då är det blommorna kvar...Har hört vad det kostar att beställa den sorten som jag vill ha och det får väl gå bra men jag hoppas bara min kära vän kan hjälpa mig annars vet jag inte hur det går! Hon ska nämligen hjälpa mig att binda min bukett.
Sen är det ju tåtan kvar!! Och ja, jag vet hur den ska se ut men det säger jag inte...hi hi hi.. Ska prata med kocken imorgon som ska göra den, ska bli kul!!!

Allt börjar lösa sig tycker jag och jag bockar av allt eftersom!
Nu tror jaginte jag har glömt nåt, men annars återkommer jag! Eller det gör jag ju i alla fall...

Ha det bra! kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0