Äntligen helg!

Hej hej
Ja, då var det äntligen fredag och jag är sååå glad att det är helg!
Idag var det många lediga på min praktikplats så jag fick vara med på miljömyran och jobba idag, det hör ju till socialpsykiatrin så det var intressant och se hur de jobbar där... Jag fick stå i kassan och gud va roligt det var! Jag älskar ju allt som har med affär att göra, det passar mig perfekt! ja, det var kul och jag fick med mig grejer hem naturligtvis..ha ha ha... man har ju inte nog med grejer menar jag!
Nu har jag precis ätit god fredags mat,jag har gjort egna klyftpotatis, rostade moröter, zuchini, paprika och lök med en stor sallad och kött och champinjonsås...mmmm va gött!
Nu ska jag snart sätta mig i soffan och bara mysa med min 70% chokladkaka med pistagenötter, men först ska det tvättas! (som vanligt)
Ska ta det så lugnt som möjligt iddag för imorgon ska jag jobba natt...phu....ja, det är bra för ekonomin så det är ett måste!

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: syrran

oj oj forsytian är med på bild.... nice!!

Glad midsommar!!



kram

2009-06-19 @ 14:36:03
URL: http://lindisfre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0