Midsommardagen!

Hejsan hejsan

Hoppas ni har haft en bra midsommar, det har jag haft. Familjen träffades på midsommarafton och åt god mat, jordgubbar naturligtvis, det var så trevligt! Sen var det dags att sova lite för jag skulle iväg och jobba under natten.. Natten gick så fort, så det var helt okej!
Sen var det midsommardagen, var bjuden på 25 års kalas i gunnarskog och dit var jag ju tvungen att gå. Jag, syrran och Maria åkte iväg på festen och partade loss, gud va kul det var! Sen var det dags för gunnevi och Fernandoz.....vi hade jättekul, i alla fall jag trots huvudvärken som var med hela kvällen, ledsamt... Var faktiskt första gången jag var där och jag blev positivt överraskad!
Sen var det dags att åka hem och det var så skönt att komma hem och lägga sig, vi frös så mycket!
Jag hade lånat ut våran bil mitt i natten till gubbens systerdotter, de hade fått krångel med deras bil och tog sig inte hem så de fick låna våran men det var ingen bra idé, den hade de förstört. De hade kört på ett rådjur så helta lyktan fram var totalt trasig, vänster framskärm är inbucklad och revor finns det på den och inte nog med det så fick de punka på bilen...inte så kul :(  Men men så är det, det var sista gången jag lånar ut en bil..ha ha ha ha!!
Idag har det varit en seg dag, varit mycket trött med en lätt bakfylla.....hi hi...bara en lätt.... har sovit nästan hela dagen men det har varit skönt, sen var det dags att tända grillen.....uh så gött de va!!!
Nu ska jag lägga huvudet på kudden och vänta på john blund....
natti natti

kraaam och hej








Kommentarer
Postat av: susanna

Ni såg ut att ha en mysig midsommar!! Fint dukat det var, Men det brukar väl du ha! KRAM

2009-06-23 @ 22:10:23
URL: http://mammasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0