Min ängel

Hej hej

ja, det var ingen rolig dag igår..
Jag och gubben pratade med veterinären i karlstad om kasper och han hade tydligen blivit lite bättre men inget överdrivet. Vi beslöt oss för att åka dit och hälsa på, jag ville ta bort han men janne var inte riktigt säker men det är så synd om djuren när de har ont. Han var förlamad och vi beslöt oss för att låta han somna in, det var det värsta beslutet jag någonsin tagit men ändå ganska självklart, han ska inte ha ont!
Han kom in i rummet och vi satt där för att säga hej då, tårarna rann längs kinden och jag kunde inte släppa taget om han, jag satt och snosa på han för att riktigt få känna hans dofter för sista gången.. Jag kramade han så hårt och ha la sitt huvud på min arm och kände sig trygg, skakningarna som han hade tidigare slutadeoch han bara njöt när vi var där, han kände sig hemma... Sen var det dags...

Han la sig till rätta i mitt knä, jag såg att han tyckte det var gott att ha oss där... Det kom en underbart trevligt människa in till oss och hade med sprutan som skulle ta bort hans smärta och få han att må bra igen... Det var det finaste jag varit med om faktiskt, han låg så gott påmig och hon sprutade in medlet, han vände sig lite och la huvudet i jannes hand och sen somnade han bara in. Så fint. Nu slipper han allt ont som han hade och har det bra nu, mormor tar bra hand om honom!

Sov gott min lilla vän, vi ses igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0