Parken, Ole-Ivars!

Ja, då var man på Ole-Ivars på parkhallen i Lördags och ja det var kul!
Kvällen började hos Maria, vi satt och drack drinkar som faktiskt blev väldigt goda den här gången...Bra musik och en liten rökpaus då och då. Det var jag ,maria, viktoria och linda som satt och skålade och hade trevligt...sen kom det ett gäng till...ja, det var kul! Full blev jag också..hi hi...sen var det dags att åka till parken, som tur var fick Maria tag i sin svåger som var snäll och hämtade oss och släppte av oss vid dansen.
Ja, då var man på plats... det var sååå längesen man var där. Saknar faktiskt parken lite.
Väl där så var det drag på scenen med Ole-ivars och jag kände inte igen en enda låt men det spelar ju ingen roll, det var ju kul ändå. Träffade lite folk man kände.
Linda spanade på killar som fanns överallt och de var ju helt okej, vi blev uppbjudna lite senare och den jag dansade med var jätteduktig, det är inte vanligt att killar i min ålder och yngre kan dansa "mogendans" men gud va duktig han var. Vi skulle ta en dans senare också men det hans inte med (tyvärr!) för sen var det ju slut på det roliga!
Fasen, det är för tidigt att stänga kl 1 vad ska man göra sen när man inte vill åka hem? Ja, jag och Linda ringde om skjuts och det kom´en bil som vi fick åka med, där bjöds det på öl så det var helt ok :) Vi var en sväng på select och där var det mycket folk, bara smått, gud va gammal man har blivit! Det var en pöjk som kissade i en bajspåse och gick och bar den och skulle kasta denna på nån, blev lite nervös att den skulle sitta som en basker på mitt huvud lite senare men det gick bra, jag klarade mig! Vilka idéer folk har!
Ja, vid halv tre gav vi upp och vi blev avsläppta hemma hos mig, då var det dags för nattamat, makaroner och ketchup..ja, inte världens flottaste mat men det var perfekt då när man är sååå hungrig!

Blev lite skraj senare när jag vaknade, tror inte det är så bra att dricka när man har diabetes...Kände inget när jag var ute men sen när jag kommit hem och hunnit sova. Jag vaknar och jag känner en brännade känsla på huden och blir alldeles röd på bröstet och hjärtat slår tycker jag. Blev sån förra gången också, men det är väl så mycket socker i kroppen efter man har druckit så det blir väl för mycket, känns som det kommer ut i porerna!
Ja, det är skumt...

Jag ska lägga upp bilder om kvällen men har glömt kameran hos Maria så det kommer senare...!
Jag återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0